ذغال بریکت
 
تهیه ، تولید و توزیع ذغال افرا
فعالیت در زمینه ذغال چوب
 
 

اجازه میخواهیم در مقایسه ای ساده که ذغال بریکت افرا را با دیگر محصولات مشابه به چالش میکشد ، این محصول را بهتر به شما معرفی نماییم .

مناسب برای قلیان

مناسب برای قلیان

 

اکثر محصولات بریکت موجود در بازار به دلیل استفاده از مواد نامرغوب و بالاخص استفاده از یک سری چسبهای شیمیایی که صرفا به دلیل قیمت ارزان آنها مورد استفاده قرار میگیرند ، بمنظور دوام بخشیدن به ذغال مورد نظر متاسفانه از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده و استفاده از آنها موجب سردرد های شدید ، افت فشار و در برخی موارد از حال رفتگی میگردد ، لازم به ذکر است استفاده طولانی مدت از این نوع محصولات موجب بروز سرطان نیز میگردد .

مناسب برای قلیان

مناسب برای قلیان

 

ذغال افرا افتخار دارد در بازاری که چنین محصولات نامرغوبی را در خود جای داده توانسته محصولی را تولید کند که مواد اولیه آن از خاکه به جا مانده از ذغالهای طبیعی خود شرکت میباشد . باید گفت مهترین عاملی که ذغال بریکت افرا را از دیگر محصولات موجود متمایز میکند ، استفاده از صمغ طبیعی درختان در ذغال بریکت به چای چسبهای شیمیایی است .

من

مناسب برای کباب و منقل

 

ما به جرات میتوانیم ادعا کنیم که ذغال بریکتی تولید میکنیم که از لحاظ کیفیت مواد اولیه کاملا طبیعی و بدون عوارض است و تنها با استفاده از این محصول شما میتوانید به صحت گفته ما پی ببرید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:ذغال بریکت , ذغال فشرده , ذغال کبابی , ذغال قلیان, :: 12:11 :: توسط : ا.صمیمی

درباره وبلاگ
خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهیه ، تولید و پخش زغال افرا و آدرس afracharecoal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 4567
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1